Alte gânduri

Martie, 13

Ţi-am luat o cutie de bujoriFB_20160301_10_30_05_Saved_Picture

dar ţie îţi plac alte flori…

poate o să citeşti un ziar de dimineaţă,

să te anunţe de ziua asta măreaţă!

FB_20160301_10_30_21_Saved_Picture

13 într-o primăvară, cu copaci înfloriţi pe afară,

vor să îţi spună o poezie, ştii am adunat 26 într-o valiză.

26 de gânduri, amintiri şi o alergie,

fiindcă acum am căutat şi în numerologie.

Cică ai fi asociată cu încăpăţânarea, poate chiar un bun finanţist,

dar te-ai hotărât să fi jurnalist!

7a9ec895f136d260eea076dc7e3f523a

Să îţi scrii gândurile pe o hârtie fiindcă 26 acum vine!

şi mă uit înapoi, la noi în inimi,

te las cu amintiriile noastre toate

liceu, facultate, cameră, tren şi alte oraşe.FB_20160301_10_32_12_Saved_Picture

Am mers împreună şi am dansat prin furtună,

tu, cu papuci de balerină!

Şi ca umbra unei amintiri

poţi deja să începi să înșiri

toate acele nuanţe de culori,

pe care le-ai găsit printre flori!

Acum lăsând toate la o parte,

îţi scriu dintr-o carte, că vom rămâne întotdeauna nişte primăveri decojite,

niciodată ofilite! FB_20160301_10_29_49_Saved_Picture

La mulţi ani!

“Să nu ne părăsim niciodată…”

“Friendship is unnecessary, like philosophy, like art…. It has no survival value; rather it is one of  those things which give value to survival.” -C.S Lewis

Leave a Reply

