Alte gânduri

Pe marginea eternităţii

Şi adunam găleţi cu flori, lăsăm colţuri de curcubeu să îşi aprindă culorile iar;

autumn-books-clouds-instagram-Favim.com-2071059

Parcă ar veni primăvara, dacă nu ar ploua ca într-o toamnă târzie.

Copacii sunt umbre plictisite!

Şi dacă fluturii trăiesc doar pentru o zi, totuşi chiar şi ei au pentru ce mulţumi.

M-am mutat pe un nor, numai ca să vorbesc cu Tine;

Mi-ai povestit despre frumuseţe şi nu e ce credem noi că este.

“Din suferinţa se naşte har, nu ştiai că de fapt frumuseţea este o Persoană?”

Această Persoană este împlinirea noastră – şi personificată, e de fapt manifestarea Slavei.

Aparat foto. Nu poţi imortaliza ce vezi cu mintea.

Povestim când eşti nicăieri şi când eşti pretutindeni.

Îţi laşi atenţia sub greutatea clipei şi aşa încetineşti Timpul.

M-am oprit pe marginea eternităţii…

Lumea e în ceaţă când nu am ochelarii Tăi!

“De fapt, singurul lucru pe care îl poţi controla este cum foloseşti timpul tău.”

Mâncăm cuvinte, ca să adunăm inspiraţie şi să prindem de şiretul acestui moment.

Păstrez culorile ca mic dejun;

Căci dacă timpul pleacă, plec şi eu cu el;

Eternitate – poate ne aştepţi să stăm iar pe podul care duce către tine.

Sădeşte-mi flori în gânduri şi umple-mi valizele de idei.

Voi călători iar cu avionul de cuvinte!

Marianne Williamson

Photo credit: Instagram, shenworks

Leave a Reply

