Alte gânduri

Gânduri aglomerate

1395343_10150384420894945_851222791_n
Sunt trei foi începute dar nici una finalizată, m-am oprit când a fost un cuvânt strâmb.

Multe uşi deschise şi poate tot atâtea închise.

Ai lăsat prea multe litere în urmă!

E aglomerată strada şi nici la stop nu ne-am oprit. Din atâtea gânduri înghesuite nu au reuşit să treacă decât două.

Zilele sunt prea scurte pentru tot ce vreau să gândesc.

Nu e ca înainte şi poate că e din cauză că nu mai suntem ca înainte. Te întorci înapoi?

Nu ne abatem privirea, mergem înainte dacă am luat-o pe aici de data asta.

Dialogurile cu Tine nu mă plictisesc deloc… doar luminile colorate îşi pierd farmecul când se stinge becul.

Şi am plecat, de data asta explicaţiile sunt de prisos.

Ştii că oamenilor mari le plac cifrele.

Dacă te obosesc atunci lasă pe umeri să cadă doar odihnă.

Dormi şi dacă visele sunt prea mari nu le decupa, doar lipeşte mai mult la curaj.

Bea un ceai cu lămâie verde şi citeşte o carte albastră când rămâi fără inspiraţie.

Şi gândul e doar unu, ţi-am zis la ce m-am referit şi ai înţeles ce ai vrut.

Hai să facem schimb de idei azi.

Ai mâinile reci când plouă, mai stai 1minut – timpul investit într-un lucru îl face să fie aşa important.

Ia-o spre sud când te plictiseşti dar fă-mi o surpriză şi lasă-mi o stea.

Floarea mea e undeva acolo.

Cât de puţin adevăr iţi trebuie ca să înţelegi chemarea către neant!

E simplu… până la urmă totul va face sens.

“Nu e nimic mai interesant decât să te întorci într-un loc care a rămas neschimbat ca să îti dai seama cât de mult te-ai schimbat tu.” -Nelson Mandela

ganduri aglomerate

Leave a Reply

