Alte gânduri

Discuţie de toamnă

autumn
Se întâmplă să vrei să zici cuvinte multe şi totuşi să nu se audă nici un sunet.

Ţi-au rămas cuvintele în cuibul minţii!

Să fi pe fugă şi să vrei să mai stai.

Iar trebuie să ieşi într-o zi de toamnă posomorâtă, până şi copacii s-au scuturat de plictiseală şi nu au mai vrut să zâmbească.

Se anunţă iarna şi norii deja se pregătesc;

-Ai văzut cât sunt de albi?!

-Da, am văzut. Deasupra lor cerul a rămas tot albastru. Eu îl văd chiar dacă tu momentan nu îl vezi.

Şi atunci, gândul meu:

„Probabil şi asta e o metaforă tipică a vieţii.”

Ah! Pasivitate de Toamnă, nu duci spre o autostradă bună. Cred că ar trebui să schimb direcţia, ne luăm după semnul entuziasmului chiar dacă soarele cască momentan.

Deconectare inutilă! Mă întreb ceva ce am auzit într-o zi de…(ai ghicit) tot toamnă!

-Deci, să te întreb Eu? Ok! Ce te întrebi acum?

-De ce de aşa multe ori nu facem fizic ce am hotărât mental? De ce ne deconectăm deciziile mentale de cele fizice? Hotărâre fără înfăptuire! Nu are nici rost, nici sens atunci!

-E un bizar lucru uman!

Omenii nu greşesc pentru că gândesc, ci tocmai pentru că nu gândesc.

-Atunci, opreşte-te şi gândeşte-te! O să vorbim când te întorci!

-O să mă întorc când o să vorbim, mai bine! (Te văd că ai zâmbit!)

Discuţie neterminată…de toamnă.

Câte astfel de discuţii atârnate de pomi nu avem?

Poate o să sun iarna să îi spun să mai întârzie puţin, încă îmi place vremea de afară!

“ Singura cale să evoluăm este să ne forţăm capacităţile. Să ieşim din zona de confort şi să facem lucruri pe care nu le-am mai făcut niciodată înainte.” (Skip Ross)
leaf

Photo credit: favim.com

Leave a Reply

