Alte gânduri

Şi gândul…

d42dc6185ecf23ffb0f24b515b9a538aDin gândul Tău mă gândesc la Tine.
-Şi când tac, întotdeauna mă asculţi!
Zâmbet fugar cu ochii închişi…
Cu acuarele ai pictat pe o pânză prăfuită cu violet şi vişiniu somnoros, poate şi un verde amuzat că să adaugi mai apoi un roşu plictisit;
Umbra palidă a unui avertisment zgomotos se zăreşte. Şi aştept!
-Bate vântul!
Vin zorii şi frunzele maronii foşnesc, vrei să te joci „de-a v-aţi ascunselea” pentru o clipă…dar Te găsesc, cum şi Tu reuşeşti mereu.
-Şi gândul…?
-Era al Tău când s-a oprit într-al meu!
-Vrei să continuăm?
Atunci Te-am zărit acolo, cu o gingăşie inumană când mi-ai zis o şoaptă…
-Tac. Ce pot să-Ţi mai spun?! Mă surprinzi mereu! Nu Te pot măsura după ce văd!
Se termină albastrul.
Şi ne aşteaptă un drum lung.
-Mergem?
-Desigur.

Be on your guard; stand firm in the faith; be men of courage; be strong.(1 Corinthians 16:13)070708c1eb5a065aa38cf355a3577e5a

Leave a Reply

