Alte gânduri

Flori în gânduri

pomAzi în gândurile mele s-a pierdut un crin.

Mai ştii ce mi-ai zis?

Că eşti o floare subţire şi uscată ce caută o vază cu apă ca să înflorească.
Eu cred altceva, de fapt eşti un copac verde, ţi-ai scuturat crengiile ca să laşi ciorile să îşi facă un cuib.
Momente pierdute în toamnă târzie, m-am gândit la tine doar din cauza gândurilor tale pictate cu mov şi verde.

Într-o sticlă albastră ţi-ai colectat ideile, ai văzut dincolo de iluzii; cuvinte împletite se ating prin vârful degetelor tale.

Ai pus cerneala pe pereţi, ai creat tablouri cu mâinile tale, n-ai nevoie de pensulă, acum e plictisitoare.

Şi am zâmbit că te-am văzut, prin lentile încerc să te privesc dar e prea comun, renunţ la ele, am închis ochii şi s-a auzit „eu o să am grijă de tine…!”

Şi tu? Un zâmbet fugar se distinge, te-am pierdut în gândurile tale…am vrut să îţi trimit o scrisoare dar a luat-o vântul atunci în 30 zi de vară târzie într-un an impar.

Din roşu intens m-ai tras, ai venit pe marginea vulcanului. Asfinţitul a venit peste noi.

“Să nu ne părăsim niciodată”…friends

2 thoughts on “Flori în gânduri

Leave a Reply

